Новости центра

Главная История центра Педагогические инновации Жизнь центра Правила поступления в центр Наши профессии Набор на 2012-2013 учебный год Наши достижения




Річний план закупівель
на 2013 рік
Державний навчальний заклад «Торезький центр професійно-технічної освіти» ,
код ЄДРПОУ 02542107
1. Предмет закупівлі
1.1. Вугілля кам’яне
Код 10.10.1
2. Код КЕКВ (для бюджетних коштів)
2.1. 2275
3 .Джерело фінансування
3.1. Обласний бюджет
4. Очікувана вартість предмета закупівлі,грн..
4.1 182000(сто вісімдесят двітисяч грн.)
5. Процедура закупівлі
5.1. Відкриті торги
6. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі
6.1. Грудень2012 року
7. Підрозділ(и) (особа(и), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації)
7.1. Комітет з конкурсних торгів
8. Примітки


1.Предмет закупівлі
1.1. Електрична енергія Код 40.10.1
2. Код КЕКВ (для бюджетних коштів)
2.1. 2273
3. Джерело фінансування
3.1. Обласний бюджет
4. Очікувана вартість предмета закупівлі,грн..
4.1. 117300 ( Сто сімнадцять тисяч триста грн.)
5. Процедура закупівлі
5.1. Процедура закупівлі в одного учасника
6. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі
6.1. Грудень2012 року
7. Підрозділ(и) (особа(и), яких планується залучити до підготовки документації конкурсних торгів (запиту цінових пропозицій, кваліфікаційної документації)
7.1. Комітет з конкурсних торгів
8. Примітки

Затверджений рішенням тендерного комітету з конкурсних торгів від 25.01.2013р. № 4
Голова комітету з конкурсних торгів Вожакіна М.М.
Секретар комітету з конкурсних торгів Сенчук Р.О.



Звіт про роботу директора
Торезького професійного ліцею
Волошиної Олександри Іванівни
за період з 30 червня 2011 року по 30 червня 2012 року



У 2011-2012 навчальному році ліцей працював над вирішенням таких задач:
- Продовження вивчення і вживання в навчально-виховний процес сучасних виробничих і педагогічних технологій;
- Поповнення учбово-матеріальної бази інструментом, обладнанням, матеріалами, комплексно-методичними розробками;
- Удосконалення профорієнтаційної роботи;
- Розвиток національного виховання;
- Соціальний захист учасників навчально-виховного процесу;
- Виконування необхідних положень по створенню безпечних умов праці;
- Підготовка ліцею до атестації у 2012 році.
На 1 вересня 2011 року загальний контингент учнів складав 435 осіб на кінець навчального року – 314 осіб. Зменшення контингенту відбулося за рахунок відрахування учнів у зв’язку з випуском.
У 2011-2012 навчальному році ліцей працював над науково-методичною проблемою «Формування ключових компетентностей учнів з використанням інноваційних педагогічних і виробничих технологій». Результатами цієї роботи стали звіти методичних комісій про єдину методичну проблему, а саме:
1. Методична комісія гуманітарних та суспільних дисциплін: на уроках української мови та літератури, історії, іноземної мови, світової літератури викладачі формують в учнів інформаційну, комунікативну, полікультурну компетентності використовуючи методи та вправи: «поліглот», «літературний портрет», «літературний редактор», ігри у прислів’я, рольові ігри.
2. Методична комісія природно-математичного циклу: на уроках біології, географії, хімії, математики використовують інтерактивні вправи «закінчи речення». «мікрофон», «мозковий штурм», що дає розвиток в учнів інформаційної компетентності, саморозвитку і самовдосконалення, підтримку пізнавального інтересу і потреби в нових знаннях.
3. Методична комісія професій будівельного напряму: використовують інтерактивні методи навчання: роботу в малих групах, розв’язування конкретних ситуацій, що сприяє формуванню в учнів комунікативної компетентності, продуктивної творчої діяльності, інформативної компетентності.
4. Методична комісія з професій «Слюсар з ремонту автомобілів», «Токар», «Електрогазозварник»: на уроках застосовують інтерактивні інформаційні технології, залучають учнів до творчої роботи у створенні презентацій, знімають фільми з професій. Це сприяє розвитку соціальної, комунікативної, інформаційної компетентності, спонукає до продуктивної творчої діяльності.
5. Методична комісія сфери послуг: на уроках теоретичного і виробничого навчання використовуються інтерактивні методи навчання, інформаційні технології. Це сприяє розвитку соціальної, комунікативної, інформаційної компетентності.
Працюючи над виконанням завдання з поповнення учбово-матеріальної бази ліцею було створено у новій майстерні з професії «Монтажник гіпсокартонних конструкцій» - стенди «Символіка України», «Охорона праці», «Послуги населенню». В усіх майстернях були оформлені стенди: «Послуги населенню». Придбано наступний інструмент для майстерень, а саме: кутові шліф машинки, метри складні, рулетки, шпателя різні, рівні, шуруповерт, рашпілі, скребки, правила, молотки, рубанок для косих кутів, терки, ножівки по металу, макет голови, машинки для стрижки, щипці, фени, праски, ножиці, гіпсокартонні плити, профілі, захисні окуляри для зварників та штукатурів, комплекти запасних частин для майстерні автослюсарів, для кабінетів фізики та історії майстерня автослюсарів придбала телевізори, DVD-програвачі та ноутбук. Учні групи №4 зробили капітальний ремонт кабінету «Матеріалознавство».
З використанням новітніх будівельних технологій майстрами виробничого навчання було зроблено ремонт фасадної частини двухповерхового учбового корпусу. Торезький професійний ліцей продовжував підготовку і перепідготовку з робітничих професій по заявкам центру зайнятості, підприємств та фізичних осіб. За 2011 – 2012 навчальний рік було підготовлено 28 осіб.
За планом ліцей у 2012 році повинен випустити 105 учнів, фактично випущено 108 учнів. Відраховано за 2011 – 2012 навчальний рік: за сімейними обставинами – 8 учнів, за порушення дисципліни – 8 учнів.
Протягом навчального року була проведена профорієнтаційна робота: проведено День відкритих дверей з залученням підприємств-замовників та Центру зайнятості; участь у Ярмарці вакансій; виступи у школах на батьківських зборах та загальних зборах учнів. План набору на 2012 – 2013 навчальний рік на базі неповної середньої освіти складає 120 осіб, на 20.06.2012 року фактично набрано 90 осіб; на базі допоміжної школи план – 12 осіб, фактично набрано на 20.06.2012 року – 13 осіб; на базі повної загальної середньої освіти план – 30, фактично набрано на 20.06.2012 року – 16 осіб.
Соціальні зобов’язання перед робітниками виконуються у повному обсязі, заборгованості з заробітної плати немає, робітники отримують матеріальну допомогу, премії. На базі відпочинку «Альбатрос» на Азовському морі буде відпочивати 92 особи і члени їх сімей. 5 робітників ліцею отримали санаторно-курортні путівки.
У Торезькому професійному ліцеї у 2011 – 2012 навчальному році усі учні були забезпечені безкоштовним одноразовим харчуванням, одержали спецодяг на практичне навчання в майстернях. Заборгованості по стипендії ліцей не має, учні одержували матеріальну допомогу, премії, сироти були в повному обсязі забезпечені згідно з державними нормами.
Всі необхідні положення про створення небезпечних умов праці були виконані. Нещасних випадків не було.
У 2011 – 2012 навчальному році Торезький професійний ліцей пройшов атестацію з загальноосвітніх предметів та ліцензування професій: «Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних; оператор комп’ютерного набору», «Перукар (перукар-модельєр); манікюрник», «Муляр; монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій; електрозварник ручного зварювання», «Лицювальник-плиточник», «Монтажник санітарно-технічних систем та устаткування; електрогазозварник», «Електрогазозварник; контролер зварювальних робіт», «Стропальник», «Слюсар з ремонту автомобілів», «Кравець», «Токар».
Торезький професійний ліцей приймав активну участь у огляд-конкурсах художньої самодіяльності та технічної творчості учнів та працівників, отримав дипломи І, ІІ та ІІІ ступенів.
У Торезькому професійному ліцеї була проведена виховна робота основним напрямом якої було виховання національної самосвідомості. Було проведено: «Тиждень національної культури», «Свято рідної мови», виставки літератури та добірок на національну тематику, фестиваль «У колі братніх мов», виховні години.
Основними проблемами у роботі є: відсутність перспективи розвитку професійно-технічної освіти, недопрацьовані стандарти з професій, проблеми з працевлаштування учнів на оплачувану виробничу практику.
Основними завданнями на 2012 – 2013 навчальний рік є:
- Продовження роботи над проблемою «Формування ключових компетентностей учнів з використанням інноваційних педагогічних і виробничих технологій».
- Продовження профорієнтаційної роботи.
- Проведення атестації ліцею з професійної підготовки.
- Соціальний захист учнів та робітників.
- Робота з формування національної самосвідомості.



Директор ТПЛ                 О.І. Волошина


Звіт про учбову роботу Торезького професійного ліцею за 2011-2012 роки можливо переглянути на сторінці "Жизнь центра"


     24.05.2013р. на базі Державного навчального закладу «Торезький центр професійно-технічної освіти» відбувся семінар для викладачів предмета «Захист Вітчизни» ПТНЗ Шахтарсько-Макіївського регіону за темою «Національно-патріотичне виховання учнів при викладанні предмета «Захист Вітчизни».
     З доповідями про організацію національно-патріотичного виховання молоді виступили: Чучунак Борис – викладач Харцизького професійного ліцею, Стрельцов Григорій – викладач Зугреського професійного ліцею.
     До практичної частини семінару входили змагання для учнів із:
1) стройової пісні;
2) підтягуванні на перекладині;
3) метання гранати в ціль;
4) надягання протигазу;
5) стрільби з пневматичної гвинтівки в ціль;
6) армреслінгу.
     Учні виявили активність, добру фізичну та стройову підготовку, великий інтерес до заходу, що проводився. Матеріальна база для проведення практичної частини для учнів була підготовлена викладачем Торезького ЦПТО Ткаченко Сергієм на високому рівні.
     У семінарі брала участь методист НМЦ ПТО в Донецькій області Захарова Ганна.
     Учні нашого центру посіли друге місце у змаганнях.





Звіт про роботу директора
Державного навчального закладу
«Торезький центр професійно-технічної освіти»
Волошиної Олександри Іванівни
За період роботи з 29.06.2012 по 27.06.2013

У 2012-2013 навчальному році ДНЗ «Торезький центр професійно-технічної освіти» працював над вирішенням таких завдань:
- продовження роботи над проблемою «Формування ключових компетентностей учнів з використанням інноваційних педагогічних і виробничих технологій»;
- проведення атестації ДНЗ «Торезький центр професійно-технічної освіти» з професійної підготовки;
- перебудова професійної освіти на нові стандарти якості; - підвищення кваліфікації педагогічних працівників шляхом курсової підготовки, стажування, проведення показових майстер-класів, створення творчих портретів педагогів;
- соціальний захист учнів та робітників;
- продовження профорієнтаційної роботи;
- робота з формування національної самосвідомості.
Педагогічний колектив ДНЗ «Торезький ЦПТО» працює над методичною проблемою «Формування ключових компетентностей учнів з використанням інноваційних педагогічних та виробничих технологій». Цей вибір був зумовлений усвідомленням педагогами того, що сучасному суспільству потрібні випускники, готові до включення в подальшу життєдіяльність, здатні практично вирішувати життєві і професійні проблеми, що встають перед ними. Сьогодні головним завданням є підготовка випускника такого рівня, щоб в проблемній ситуації він міг знайти кілька способів її вирішення, вибрати раціональний спосіб. А це залежить не від одержаних знань, умінь і навичок, а від деяких додаткових якостей, для визначення яких і застосовується поняття «компетентності».
Однією з умов формування компетенцій є впровадження технологій інноваційного навчання: інтерактивної, проектної, комп’ютерно-інформаційної, організації групової навчальної діяльності, проведення нестандартних уроків. Використовуючи новітні технології навчання, педагоги нашого навчального закладу дійшли висновку, що вони сприяють підвищенню якості освіти, підвищують інтерес до предмету, допомагають вирішувати проблему наочності.
Викладач історії Урутіна Н.П. опрацьовує в своїй педагогічній діяльності методичну проблему «Використання інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні історії» з метою досягнення більш глибокого осмислення навчально-історичного матеріалу, образного сприйняття, посилення емоційного впливу на особистість учня. Вона широко застосовує на уроках карти, схеми, навчальні картини, відео - та аудіо коментарі, представлені в електронному варіанті. Викладач використовує комп’ютер на різних етапах навчального процесу, залучає учнів до виготовлення презентацій, надає завдання з пошуку інформації в Інтернеті. Для кращого сприйняття епохи, діяча Урутіна Н.П. демонструє відеофільми та відеоролики. Кабінет історії забезпечений ноутбуком, DVD- програвачем, телевізором, базою документальних фільмів з історичних питань та презентацій за темами програм. В своїй роботі використовує проектну методику, брала участь в обласних конкурсах по підготовці проектів «Згадаємо всіх поіменно», «Зі шкільної парти – на фронт», разом з учнями збирала матеріал про події Великої Вітчизняної війни в нашому місті. На відкритому уроці з всесвітньої історії «Китай у ІІ половині ХХ – на початку ХХІ століття» Урутіна Н.П. організувала групову роботу учнів з електронними документами, застосувала інсценування та музичне оформлення, показ відеофільмів. Викладач підготувала брошуру «Використання ІКТ при вивченні історії», виступала на обласних семінарах з доповідями «Метод проектів у роботі викладача історії», «Використання ІКТ при вивченні історії».
Досвід роботи викладача Урутіної Н.П. по впровадженню інноваційних методів в навчальний процес виявив переваги перед традиційними методами, та був рекомендований для вивчення педагогами ТЦПТО .
Викладач спецдисциплін з професії «Слюсар з ремонту автомобілів» Могилевич Валентина Михайлівна працює над проблемою «Впровадження інноваційних педагогічних та і виробничих технологій для формування продуктивної творчої компетентності». На своїх уроках вона використовує інтерактивні методи: роботу в малих творчих групах, ділові та рольові ігри, «мозковий штурм» та інформаційні технології. ЇЇ кабінет забезпечений телевізором, базою навчальних фільмів та презентацій за темами програми. Могилевич В.М. створила електронний підручник «Ремонт та експлуатація автомобіля ВАЗ 2199», відеоролик «Охолодження машинного двигуна внутрішнього згорання», які використовує в викладанні предметів «Будова автомобіля» та «Ремонт автомобіля».
Разом зі спонсорською допомогою учнів та їх батьків викладач Могилевич В.М. укріпила матеріальну базу кабінету «Будова автомобілів» комп’ютером і телевізором, що дає можливість проводити уроки з використанням комп’ютерних технологій. Через використання Інтернету, учбових фільмів, які знімалися у профцентрі, вона вивчає з учнями нові виробничі технології. Могилевич В.М. використовує і нові педагогічні технології ставлячи перед учнями задачі по вирішенню практичних ситуацій по ремонту автомобілів, як відкрити своє СТО і т.д. Захист дипломних робіт Могилевич В.М. організувала через творчі роботи з використанням комп’ютерних і нових виробничих технологій.
Викладач Коровіна Н.П. працює над проблемою «Формування ключових компетентностей учнів з використанням інноваційних педагогічних технологій на уроках української мови та літератури». В своїй діяльності застосовує різноманітні форми роботи: групову, кооперативну, використовує інтерактивні вправи «Асоціативне гроно», «Мікрофон», «Сенкан», «Прес», «Мозковий штурм». З метою вдосконалення мовних і комунікативних компетенцій учнів застосовує інформаційні технології: створення презентацій, тестування, роботу в Інтернеті, роботу з електронними словниками. На відкритому уроці «Національне і загальнолюдські проблеми у кіноповісті О.Довженка «Україна в огні» Коровіна Н.П. використала технічні засоби навчання (телевізор, ноутбук, перегляд відео фрагментів, підготовлену ученицею презентацію та групову форму роботи.
Коровіна Н.П. є головою методичної секції викладачів української мови та літератури, світової літератури, художньої культури Макіївсько-Шахтарського регіону, на засіданнях якої вона виступила з досвідом своєї роботи по впровадженню інтерактивних технологій.
Викладач Лісова Ю.В. опрацьовує методичну проблему «Формування творчих та інформаційних компетентностей учнів з використанням інноваційних та виробничих технологій на уроках спеціальної технології будівельників». Для реалізації цієї проблеми вона використовує інтерактивні та інформаційні технології, проводить нестандартні уроки (уроки-дискусії, інтегровані), організовує роботу в малих групах, проводить рольові ігри, надає учням проблемні, творчі завдання та можливість вирішення конкретних ситуацій. На своїх уроках Лісова Ю.В. організовує навчання учнів за комп’ютерною програмою «Технологія та матеріалознавство кам’яних робіт». Разом з майстром виробничого навчання Посполітак З.М. провела відкритий інтегрований урок «Підготовка гіпсокартонних виробів до використання» на якому демонструвала учням презентацію з розкрою та обробки гіпсокартону, організувала роботу в бригадах, використала завдання на розвиток логічного мислення. Викладач працює в тісному контакті з майстром виробничого навчання Посполітак З.М., разом вони створили брошуру «Плани інтегрованих уроків з технології кам’яних робіт та монтажу гіпсокартонних конструкцій». В цьому посібнику вони показали зв’язок предметів професійно-теоретичного циклу та виробничого навчання. Під керівництвом викладача учні виконали творчі роботи з оформлення навчальних плакатів, які викладач зібрала в електронному посібнику.
Майстер виробничого навчання з професії «Муляр; монтажник гіпсокартонних конструкцій» Посполітак З.М. опрацьовує методичну проблему «Формування творчої і інформаційної компетентностей на уроках виробничого навчання». В своїй педагогічній діяльності надає перевагу застосуванню інтерактивних та інформаційних методик: ділові та рольові ігри, імітаційні вправи, робота в малих групах, мозкові штурми, використовує відеоматеріали та презентації. Підготувала ряд методичних розробок уроків виробничого навчання: «Мурування кутів 1,5 та 2,0 цеглини за однорядною системою перев’язування швів», «Мурування за трирядною системою перев’язування швів», «Мурування з керамічних каменів».
Майстер виробничого навчання з професії «Електрогазозварник» Дрога Р.В. працює над проблемою «Використання інноваційних форм і методів професійного навчання учнів, адаптованих до динаміки розвитку сучасного виробництва. Активізація мислення учнів на уроках виробничого навчання». З цієї проблеми має цікаві розробки уроків та різноманітний дидактичний матеріал. Разом з традиційними на уроках виробничого навчання застосовує інноваційні педагогічні технології: ігрове проектування, рольові і ділові ігри, нетрадиційні уроки. Провела відкритий урок «Дугове наплавлення валиків і зварювання пластин у нижньому положенні шва» в формі рольової гри з вирішенням проблемної ситуації і роботою учнів в групах.
Майстер виробничого навчання з професії «Слюсар з ремонту автомобілів» Паламар І.І. опрацьовує методичну проблему «Впровадження інноваційних педагогічних та виробничих технологій для підвищення ефективності уроків виробничого навчання». Разом з традиційними майстер використовує інтерактивні методи навчання: ділові та рольові ігри, роботу в групах. Паламар І.І. володіє інформаційними технологіями, створених нею навчальних фільмах висвітлюється використання нових виробничих технологій: «Шиномонтаж коліс», «Балансування коліс», «Технічне обслуговування автомобілів», «Комп’ютерний стенд для розвал сходження коліс». При проведенні відкритого уроку «Технічне обслуговування двигунів» застосувала показ виконання прийомів роботи з виведенням його на екран телевізора.
Паламар І.І. брала участь у ІІІ Всеукраїнській науково-практичній Інтернет конференції «Інноваційна професійна освіта: пошук шляхів оновлення», де отримала сертифікат. Досвідом своєї роботи з впровадження в навчальний процес інноваційних методик, використання ІТ технологій ділиться з молодими майстрами виробничого навчання.
Майстер виробничого навчання з професії «Слюсар з ремонту автомобілів» Парфенчик М.К. працює над проблемою «Впровадження у навчальний процес інноваційних педагогічних та виробничих технологій для пізнавальної діяльності учнів». На своїх уроках вона застосовує активні методи навчання: роботу в малих групах, розв’язання конкретної проблемної ситуації, ділові і рольові ігри, самостійні роботи, метод проектів. Парфенчик М.К підготувала методичні розробки уроків «Тематична атестація при слюсарних роботах» (ділова гра), «Свердління наскрізних і глухих отворів за розміткою» (ділова гра), «Розбирання та ремонт карбюратора», «Технічне обслуговування електрообладнання автомобілів» (використання проблемних ситуацій), «Ремонт шатунно-поршневої групи» (робота в малих групах). Марцелина Казимирівна створила нову майстерню з електрообладнання автомобілів, в якій є в наявності телевізор і відеоплеєр, що дає можливість використовувати ІТ технології на уроках.
Парфенчик М.К брала участь у ІІІ Всеукраїнській науково-практичній Інтернет - конференції «Інноваційна професійно-технічна освіта: пошук шляхів оновлення», де отримала сертифікат.
Згідно річного плану роботи ДНЗ ТЦПТО в поточному навчальному році були проведені заходи по впровадженню інноваційних технологій в роботу викладачів і майстрів виробничого навчання: були створені електронні творчі портрети педагогічними працівниками, що атестувались в 2013 році з презентацією та творчим звітом на педагогічній раді, був проведений конкурс електронних презентацій викладачів загальноосвітніх предметів, проведений конкурс проектів з професії «перукар», конкурс розробок уроків виробничого навчання з використанням новітніх педагогічних технологій, проведені семінари викладачів «Інтернеторієнтовані педагогічні технології», «Ярмарок педагогічних знахідок», семінар майстрів виробничого навчання «Впровадження ІТ технологій та їх вплив на якість професійної підготовки», створено електронний методичний кабінет та електронну папку про види і форми проведення інструктажів на уроках виробничого навчання. Вимоги до змісту навчально-виховного процесу постійно зростають, розширюються та ускладнюються і щоб йти в ногу з часом, колектив ДНЗ «Торезький ЦПТО» буде і надалі працювати над проблемою впровадження в навчальний і виробничий процес інноваційних технологій.
Згідно з річним планом роботи ДНЗ «Торезький ЦПТО» проводився аналіз використання комп’ютерного класу та комп’ютерних технологій при викладанні спец предметів, відвідувалися уроки, перевірялись КМЗ предметів. Аналіз цієї проблеми показав, що всі викладачі і більшість майстрів в/н використовують комп’ютерні технології за допомогою комп’ютерного класу або створюють у кабінетах і майстернях комплекси, які дають можливість використовувати комп’ютерні технології на уроках теоретичного і виробничого навчання. Такими комплексами у профцентрі обладнані 3 майстерні і 4 кабінети. Профцентр і надалі буде працювати над проблемою забезпечення кабінетів і майстерень комп’ютерними комплексами.
У профцентрі був проведений конкурс «Кращій викладач» і «Кращий майстер виробничого навчання». При проведенні цього конкурсу журі перевіряло рівень КМО з предметів та майстерень, участь в обласних і регіональних конкурсах, провели конкурс з використанням нових педагогічних і комп’ютерних технологій «Майбутнє Торезького ЦПТО».
Перше місце посіли викладач Коровіна Н.П. і майстер в/н Паламар І.І. Друге місце посіли викладач Урутіна Н.П. і майстри в/н Парфенчик М.К. і Посполітак З.М. Третє місце посіли викладач Петриченко О.В. і майстер Дрога Р.В. Аналіз роботи ДНЗ «Торезький ЦПТО» над методичною проблемою заслуховується також на педагогічних радах в жовтні 2012р. і травні 2013р. По рішенню цих педрад були прийняті рішення з подальшої роботи ТЦ ПТО з цієї проблеми.
У 2012-2013 навчальному році продовжувалася робота по перебудові професійної освіти на нові стандарти якості. Ця проблема вирішувалася шляхом укріплення матеріальної бази кабінетів і майстерень. За 2012-2013 навчальний рік було придбано за рахунки ТЦ ПТО і спонсорську допомогу навчального обладнання на суму 27810 грн. Було придбано: 2 комп’ютерні комплекси, 2 ноутбуки, стенди, будівельний інструмент, інструменти та обладнання для майстерні перукарів, спецодяг.
У ТЦ ПТО створений лист поповнення кабінетів і майстерень на 5 років згідно з новими стандартами якості професійної освіти. Нажаль цілком його виконати не дає те, що Торезьке відділення Державного казначейства стримує оплату матеріалів для ремонтних робіт і навчального обладнання.
Працюючи над проблемою перебудови професійної освіти за новими стандартами якості профтехосвіти, були переглянуті і приведені у відповідності до вимог нових стандартів КМЗ викладачів і майстрів виробничого навчання. Для рішення проблеми підвищення якості стандартів 11 викладачів, 9 майстрів, 1 член адміністрації пройшли курси підвищення кваліфікації в Донецькому ІППТО, 3 майстри і викладачі спецдисциплін пройшли стажування на базі центрів професійно-технічної освіти та підприємствах за новими педагогічними та виробничими технологіями. В ТЦ ПТО будо проведено 3 майстер-класи майстрами виробничого навчання парикмахерів, автослюсарів, які мають високий професійний рівень і педагогічне звання для майстрів в/н, які ще не мають значного педагогічного досвіду. Майстер-клас також проводили учні ІІ і ІІІ курсу з професії «Слюсар по ремонту автомобілів» для учнів І курсу. Це підвищує інтерес учнів усіх трьох курсів до своєї професії. Були створені творчі портрети педагогів, презентації з досвіду праці викладачів і майстрів виробничого навчання. Результатом цієї роботи стало рішення Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України(наказ №825 від 18.07.2012р.) про зміну типу навчального закладу. У жовтні 2012р. Торезький професійний ліцей став Держаним навчальним закладом «Торезький центр професійно-технічної освіти». Щоб продовжити підвищення якості професійної освіти і авторитету ТЦ ПТО нашому педагогічному колективу потрібно ще багато працювати над підвищенням рівня викладання предметів, рівня виробничого навчання, рівня КМЗ і матеріальної бази навчального процесу.
Для підготовки до нового навчального року вже були виконані наступні ремонтні роботи: ремонт туалетів у приміщеннях для учнів, частковий ремонт системи опалювання, ремонт навчального обладнання у майстерня, ремонт обладнання і приміщення їдальні, на цей час проходять ремонтні роботи в кабінетах і майстернях, зовнішні ремонтні роботи корпусів. Закінчується ремонт І котла в котельні, який проводиться за кошти, виділенні обласним бюджетом. Виконати роботи, які були заплановані на 2012-2013р., і на які є кошти на спец. рахунку ТЦ ПТО не дає можливість Державне казначейство, коли не дозволяє сплачувати рахунки на придбання матеріалів і обладнання.
У 2012-2013 р. ДНЗ «Торезький центр професійно-технічної освіти» пройшов атестацію навчального закладу на право здійснювати професійне навчання. Висновки Донецької регіональної експертної ради з питань ліцензування та атестації у сфері професійно-технічної освіти Державного навчального закладу «Торезький центр професійно-технічної освіти» прикладаю до звіту. Висновки Державної атестаційної ради були для нас позитивними – атестацію ми пройшли. У 2013 році у ТЦПТО була проведена робота по атестації педагогічних працівників. Згідно плану у 2012-2013р. підлягали атестації 19 педпрацівників: 8 викладачів і 11 майстрів виробничого навчання. Всі педпрацівники пройшли атестацію як на рівні атестаційної комісії ТЦ ПТО, так і на рівні атестаційної комісії департаменту освіти і науки, звіти про хід атестації були представлені на педрадах і нарадах робітників.
Соціальний захист учнів у ТЦ ПТО впроваджувався у повному обсязі. Всі учні були забезпеченні безкоштовним одноразовим харчуванням. Заборгованості по стипендії ТЦ ПТО не має. Нажаль, у зв’язку з відсутністю коштів з лютого 2013р. учні не отримували матеріальну допомогу і премії. Діти-сиріти були в повному обсязі забезпечені згідно з державними нормами. Заборгованості перед сиротами на 25.06.2013р. не маємо. Було оздоровлено на базі відпочинку у м. Святогір’ї 10 учнів.
Прийняті усі запобіжні заходи для праці у небезпечних умовах. Усі необхідні норми з охорони праці виконувалися. Нещасних випадків не було. Заборгованості з заробітної плати педагогічних працівників не маємо. У зв'язку з відсутністю коштів з лютого 2013р. припинилися виплати доплат і премій. По санаторним путівкам оздоровилися 5 робітників. На базі відпочинку «Альбатрос» п. Мєлєкіно створені добрі умови.
У 2012 році на навчання у ТЦ ПТО було набрано на базі основної школи 108 учнів, на базі допоміжної школи ¬ ¬- 22 учні, на базі повної середньої освіти - 30 учнів. План набору по учням на базі основної школи невиконаний на 12 осіб, на базі допоміжної школи – на 2 особи, на базі повної середньої освіти – виконаний. У 2012 році добре працювали профорієнтатори Петриченко О.В., Урутіна Н.П., Коровіна Н.П., Кошева Г.І., Серікова Л.В., Лісова Ю.В., Медяник Т.Г., Латаєва С.В. Значно не виконали план набору учнів у 2012-2013р. Шавріна О.Д., Ткаченко С.С., Ковалішина О.І., Старушко І.А., Бережна В.М., Савченко О.М., Червяков І.В., Апостолова В.В., Посполітак З.М. Протягом навчального року проводилася профорієнтаційна робота: виступи профорієнтаторів у школах м. Тореза і м. Сніжне, проведення Дня відкритих дверей із залученням представників підприємств і центру зайнятості, участь у ярмарках вакансій, поліпшення матеріалів про діяльність ТЦ ПТО на сайті, участь у координаційному центрі з діяльності освітніх округів, виступ директора на семінарі директорів шкіл м. Тореза з проблеми сумісної профорієнтаційної роботи. Аналіз профорієнтаційної роботи слід зробити у серпні 2013 року, але вже зараз можна сказати, що із тих профорієнтаторів, які не виконали план набору учнів покращили свою роботу Апостолова В.В., Дуброва І.В., Орлова Т.В., Петриченко Н.О. Останні педпрацівники із року і рік не виконують план набору, не міняють свій стиль профорієнтаційної роботи, не прислуховуються к порадам. Це повинно стати у серпні 2013р. умовою для серйозних висновків.
Формування національної свідомості учнів у центрі проводиться через принцип національної направленості виховання. Робота по вихованню національної свідомості проводиться завдяки таким заходам: тижні, присвячені визволенню Донбасу та перемозі у Великій Вітчизняній війні, виставки добірок та літератури у бібліотеці до національних свят – до дня українського козацтва, дня рідної мови, дня Соборності тощо. Проводяться виховні години на теми:
- Люби і знай свій рідний край;
- проблема державності нашої Батьківщини;
- шляхами розвитку нашого міста;
- Шевченко – велич українського народу та ін. Проводяться лінійки, присвячені урочистим датам та національним святам, свято рідної мови, свято «Посвята у професію», свято «Армійський калейдоскоп». У групі 27 було проведено відкритий позакласний захід «Є така професія – захисник Вітчизни». Приймали участь у обласному конкурсі «У колі братніх мов» та огляді художньої самодіяльності. Робота по формуванню національної свідомості системна і постійна. Приймали участь у регіональних і обласних конкурах ім. П. Яцика, де зайняли призові місця, у обласному конкурсі по підготовці проектів «Згадаємо всіх поіменно», «Зі шкільної парти на фронт». При проведенні конкурсів з декоративної творчості у ТЦ ПТО, художньої самодіяльності на рівні ТЦ ПТО і на рівні області була національна направленість. Слід відмітити, що з 2 колективів, які стали лауреатами обласного огляду художньої діяльності одним став хор ТЦ ПТО під керівництвом Созанського Я.А.
У серпні 2013р. необхідно буде провести остаточний аналіз роботи у 2012-2013 навчальному році, щоб підвести підсумки ремонтних робіт, профорієнтаційної роботи і спланувати заходи щодо покращення діяльності ТЦ ПТО.


Директор ДНЗ "ТЦПТО"                 О.І. Волошина

Хостинг от uCoz